Ģeneratoru remonts vienas dienas laikā!
Braucot iedegas akumulatora simbols? Izskatās ka notika lādēšanas sistēmas bojājums. Bieži viens tas ir saistīts ar ģeneratora darbības traucējumiem. Auto diagnostikas centra ARSL speciālisti ātri noteiks vainu un novērsīs radušos defektus.
Jauna ģeneratora cena ir 3x lielāka par atjaunotas detaļas cenu. Salabotam ģeneratoram tiek dota garantija 1 gads, ka arī pārbaudes čeks (izdruka no pārbaudes stenda). Papildus tiek pārbaudīts akumulators par iekšējo bojājumu esamību. Šādu paraudi var izdarīt tikai izmantojot specializētu un dārgu aprīkojumu. Mēs izmantojam akumulatora testeri BOSCH BAT131.
Startera un ģeneratora remonta cenas:
Starteru remonts no 35-70,00 €
Ģeneratoru remonts 60-90,00€
Startera un ģeneratora diagnostika tiek noteikta individuāli. Vidēji ap 10-15 eiro, ja netiek turpināts remonts.
Pamatdarbi ģeneratora diagnostikai un remontam:
Starteris un ģenerators pieder pie automašīnas iedarbināšanas un uzlādes sistēmas galvenajiem elementiem. Bez tiem automašīna vienkārši nedarbosies.
Ģenerators ir auto ieslēgšanas un uzlādēšanas sistēmas elements, kas ražo elektroenerģiju.
ARSL autoservisā šādi tiks pārbaudīts jūsu ģenerators/starteris :
- Ģeneratora noņemšana / uzstādīšana no automašīnas. Ne katram automašīnas īpašniekam ir nepieciešamās zināšanas un prasmes, kā arī nepieciešamie līdzekļi šo darbību īstenošanai.
- Ģeneratora diagnostika tiek veikta gan vizuāli, gan ar speciāli aprīkotu stendu, kas imitē mašīnas darbību. Tas ir nepieciešams, lai novērtētu katra ģeneratora veiktspēju.
- Ģeneratora un startera darbība tiek pārbaudīta uz specializēta pārbaudes stenda. Pārbaudes rezultāti tiek izdrukāti pārbaudes aktā. Pārbaudes stends nosaka ģeneratora stabilitātes sprieguma līmeni gan ar slodzi, gan bez tās.
- Nākamā pārbaudes posmā tiek noteikta maksimālā slodzes strāva, jo katram modelim šis rādītājs ir atšķirīgs.
- Un pēdējais pārbaudes posms ir vissarežģītākais. Jānovērtē ģeneratora darbība brīvgaitā.
- Ģeneratora remonts tiek veikts, kad tiek konstatēts, ka tas nav derīgs vai izraisa elektrosistēmu darbību traucējumus.
Defektu iemesli
Starteris ir vienība, kas atbild par automašīnas dzinēja iedarbināšanu.
Starteris var pārstāt darboties, biežāk aukstās sezonās laikā, jo dzinēja iedarbināšana notiek ar lielāku slodzi.
Pirmais iemesls: ar ilgstošu startera darbību, vilces releja silda jaudas vara kontaktus.
Otrais iemesls: kā arī ģeneratora starterī ir oriģināls sārma mezgls. Ja sukas ar rotoru savācēju netiek pienācīgi kontakts, tad, ja atsperes ir nodilušas vai nedarbojas, sukas var dzirksteļot; Tā rezultātā sadedzina.
Lai remontu sāktu, nepieciešams to burtiski izjaukt rezerves daļās.
Startera remonts (jebkādi sadalījumi) tiek veikts mūsu servisa centrā !
Jebkurā gadījumā automašīnu remonts ir labāks, izmantojot gan specializētus instrumentus, gan bedres klātbūtne, bet vēl svarīgāk - ar zināšanām un prasmēm.
Atbilstoši ģeneratora un startera diagnostikas un remonta laikam, tajā skaitā gan elementu noņemšanai, gan to diagnostikai, gan remontam - ne ilgāk par vienu dienu.
Remonta cena balstās uz vajadzīgo detaļu nomaiņu sarakstu un darba sarežģītību. Autoservisa speciālisti spēj remontēt jebkuru automašīnu marku par patīkamām cenām. Jūs varat pieteikties uz remontu piezvanot mums un sarunāt piemērotāko laiku Jūsu auto remontam.
Ir vērts atcerēties, ka Rīgā starta un ģeneratora remonta izmaksas autoservisā bieži vien ir mazākas par jūsu fizisko un morālo piepūli.