Dzinēja kompresija

Dzinēja kompresijas pārbaude

Kāda ir dzinēja kompresija un kā to izmērīt.

Dzinēja kompresijas tests. Motora kompresija, motora cilindru pareiza kompresija ir motora dzīvotspējas indikators. Ar zinātniskās definīcijas kompresijas motors izskatīsies - ". Maksimālais gaisa spiediena indikators degkamerā sasniegts, kad virzulis sasniedz augšējo sastinguma kompresijas gājiena laikā" - tas noteikti ir pareizs.

Kā minēts iepriekš, dzinēja kompresija ir viens no galvenajiem motora veselības stāvokļa rādītājiem. No līmenis saspiešanas atkarīga no daudziem procesiem dzinēja - aizdedzināšanas kurināmā patēriņu, vienkāršība motora zavodki (zemā kompresijas dzinēju, ir grūti sākt), šķaudīt un dzinēja farts arī var izraisīt zemu saspiešanas vai trūkst viena vai vairāku cilindru motoru, dzinēju var troit jo vājā kompresija cilindros. Arī zema kompresija var izraisīt motora jaudas kritumu, precīzāk, ja dzinējs nokrīt, pārbaudiet kompresiju.

Nav kompresijas, kompresija ir pagājusi, ņemsim vērā iemeslus, lai izzustu kompresiju. Saspiešanas pazušanas pazīmes ir aprakstītas iepriekš. Atgriezīsimies pie kompresijas zuduma iemesliem. Tie var būt diezgan daudz.

• Motora pārkaršana var kļūt par galveno zemas kompresijas cēloni. Kad vien pārkarsis notikt baloniem teaser uz virzuļiem un cilindriem, virzulis var izkausēt un sadedzināt cauri, bija gadījumi, kad virzulis deg iekšpusē, tas ir caurums veidojas vidū virzuļa. Vazovskaya dzinēji pārāk bieži cieš gadījumā pārkaršanas vai dzīvē ir ieradums sabrūk sienas virzuļu gredzeni, kā rezultātā zemu kompresijas dzinēju troit fart nav iet, vajadzīgs remonts.

• Sistēmas darbības traucējumi var izraisīt kompresijas zudumu. Vārsts izpūlēja - divu līdz trīs tamborēšanas spiedienu - lai atvērtu galvu, lai pārbaudītu vārstu, lai mainītu apli.

• saplēstu zobsiksnas vai ķēde - laimīgs, ja ne saliekt ventili, jaunā ed siksniņu par - zemu kompresijas - visticamāk saliekti vārstu - galvu, lai noņemtu vārstu, lai mainītu samaļ. Tā paslīdēja pāris zobi uz zobrata, kļūdījies par etiķetēm, instalējot sadales vārpsta - vismaz nepareizs vārsta laiku, dzinējs fart troit nestabils darbs neņem vai ņem nost ātrums - maksimālais saliektu vārstu.

• Regulējami vārsti - nav atšķirības, vārsts nav tuvu, netur (viens no iemesliem, kas deg caur vārstu), pēc tam ar zemu kompresijas vai tās trūkums. Pārāk liela atšķirība - vārsts nepietiekami atvērts dēļ nepareizas korekciju vai nolietošanos cilindros piegādātas mazāk gaisa pazīmes - klauvēt vāks vārstus, nav grūti atpazīt, tas nav tik slikti, kā skavu vārstu.

• Bīstama cilindru galvas blīve - iemesls ir acīmredzams, to ir grūti pamanīt, kad motors darbojas. Vai arī blīvējums tiek sadedzināts un gāzes iziet vai nu dzesēšanas sistēmā, vai eļļas līnijā.

• Pulksteņu gredzenu, virzuļu un cilindru sienu cilindru un elipseļu nodilumu bieži vien papildina arī palielināts naftas un degvielas patēriņš.

• Plaisas cilindra galā.

• Aizdedzināts gaisa filturis apgrūtina gaisa plūsmu celiņiem, un tas ietekmē saspiešanu.

kopresija

Kā pārbaudīt dzinēja cilindru kompresiju.

Lai pārbaudītu, mēra kompresiju, mums ir nepieciešams īpašs instruments - kompresors. Faktiski, šis spiediena mērītājs, ar prihimichennymi paplašinājumus uz to, lai varētu pārmeklēt visvairāk nepieejamas caurums, kā arī adapteri dažādiem izmēriem sveces. Kompresometri arī dīzeļdegvielas un benzīna motoriem dodas atsevišķi, jo dīzeļdzinēja balonu kompresija ir lielāka par benzīna motoru. Vienā reizē divi kompostometru komplekti man izmaksāja 50 dolārus, kaut kāda iemesla dēļ dīzeļdegviela bija dārgāka.

Tātad, kā pārbaudīt dzinēja kompresiju - principā, ja ir kompresors, tad viss pārējais atradīsies pats. Pirms sākat visus sagatavošanās darbus kompresijas mērīšanai, pārliecinieties, ka jums ir darīšana ar labi uzlādētu akumulatoru un dzīvīgu starteri.

• Sākumā, mums ir nepieciešams, lai noskrūvēt visus sveces, bet pirms tam tīrīt ārā visus atkritumus ap svecēm (nopūst kompresoru, ja tāds ir), ka viņš nesaņēma degkamerā.

• Tad mēs paši sagatavojam kompresoru, izvēlieties nepieciešamo adapteri ar paplašinājumu, un mēs to visu savienojam.

• Tad uzmanīgi pagriežot adapteri uz sveces atveri (dīzeļdzinējiem būs jāpagriež sprauslas) un pagrieziet starteri.

• Pārbaudiet katru cilindru.

• Mēs skatāmies uz manometra rādījumu, analizēim pacelšanos rādījumos starp visiem cilindriem. Mēs uzzināt, kas kompresijas jābūt modeļi jūsu dzinēja darbināšana šajā posmā, un, balstoties uz datiem, kas iegūti, un izdarīt secinājumus par stāvokli virzuļa un laiku.